2012-06-20

Frode + Olga = sant

I dag har vi vore gift i 25 år - sølvbryllaupsdag.
Eg såg Frode sovande i senga i dag tidleg kl. 0430. Eg vekte han ikkje. Han var seint i seng. Avslutningar krev sin mann (talar som ikkje var skrivne) og bussen min til byn gjekk om tre kvarter.

Fuglane kvitrar. Det er sommar sjølv om sola ikkje skin, og det regnar ikkje.

Jobben er unnagjort og mange gratulerer. Det fine på ein dag som i dag er at mange bryr seg. Marte kom med blomster på kontoret og det gjekk ikkje upåakta hen. Eg vart skikkeleg rørt, men sat i telefonen, så eg måtte berre stålsette meg.

Og så fekk eg koseleg telefon frå Frode som gratulerte kjærasten sin. Det varmar. 

(Prøver å laste opp blomsten eg fekk, men det går ikkje - den er kanskje for stor - for den var nesten ein meter høg - måtte sette den på golvet. Skal prøve igjen ein annan gong - blomsten på bilde er berre erstatningsbilde)

Ingen kommentarer: