2010-12-09

NRF-NR

Har du høyrt om det før? Eg fekk nummeret og mm-måla frå rørleggaren i Førde.

Onsdag morgon monterte eg vaskemaskina på badet i Møllendalsveien. Sette på ein vask og trudde alt var såre vel.

Men det lak frå uttaket til slangen. Difor prøvde eg å skru på den andre rød hendelen på vatn-inntaket.

Det skulle eg ikkje ha gjort. Vatnspruten stod utav røret, og den rød hendelen ville ikkje tilbake til utgangspunktet...

Dermed var råda dyre. Eg kunne ikkje finne hovudstoppekranen!

Rørleggaren i Førde vart redninga. Men då eg spurde om han kunne hjelpe meg, kom det spontant - i BERGEN???

Men han geleida meg til stoppekrana, fekk over eit bilde, og vips så var det i orden igjen. Takk Indrebø!

I tillegg fekk eg råd om å plugge igjen røyret som ikkje er i bruk. Han gav meg rett nrf-nr på kappa, så slepp eg unna nokre tusenlappar i ekstra utgifter.




1 kommentar:

Kristin sa...

Godt du er snarrådig og handlekraftig :-)