2010-02-06

To tankar i hovudet

Det er morsomt å reflektere over kor mange ting det er mulig å gjere på same tid.

Det er frukosttid og kaffien er trekt. Eggevatnet er sett på og frukostbordet skal dekkast. Men før det, må eg ta opp eit brød (heimelaga) frå frysaren. (Bilde er frå Vita hjertego`)

På veg dit må eg via vaskerommet. Då ser eg at det er fort gjort å ta ut av maskina som eg sette på i går, og i same slengen kan eg sette på ei ny... Og klea på tørkestativet legg eg saman. Men der står jammen skiskoa som eg kan flytte ut til rommet der frysaren står. Før eg opnar lokket på frysaren, må eg få litt orden i jakkene som heng hulter til bulter, som vanleg.

På veg tilbake er det like før maskina er ferdig vaska, egga ferdigkokte (vart litt hardkokt denne gongen gitt) og frukostbordet ferdigdekka. Det var visst berre brødet som mangla...

Ikkje berre to, men ti tankar i hovudet...


Ingen kommentarer: