2011-01-28

Ny jobb

Eg har stupt uti med hovudet fyrst. Då får ein gjerne ein trøkk.

Timane, dagene og vekene går fort. Nye forkortingar, namn, system og organisering tar all merksemd.

Kven kunne el vite kva "NT" og "png" betyr? Eller fmkv og pxls.... Ja, eg veit at bilde må lagrast i rett format! Eg skjønar at dataen ikkje gjer anna enn det eg ber den om. Men kva gjer eg når hovudet er fullt og eg ikkje anar kva eg skal gje maskina beskjed om? Eller at skrivaren heiter noko med tusen-eitt-eller-anna...

Eg er journalist, ikkje nerd på system. Eg er brukar og glad i det som fungerer. Då kan skrivegleda og kreativiteten få spelerom. No kjenner eg ein anelse frustrasjon.

Men eg anar at det snart går over. Eit par ekstra jobbedagar heime no, så får eg konsentrert meg og lage litt system og oversikt i kaoset. Visst ikkje dataen sler krøll på seg då...

Ingen kommentarer: