2011-05-24

Maratonkonfirmasjon

Vi har feira Simon. Simon er blitt vaksen. Han vil ikkje sitje på fanget mitt til han blir 70. Han er ein flott gut. Fargerik, som fleire sa i talen.
Han har fått mykje merksemd, gode ord, fin musikk, sang, godt selskap. Dei kom heilt frå Kristiansand, Levanger og Svelvik. Molde, Oslo og Aukra, Eid, Sogndal, Naustdal og Balestrand.
Takk til alle!
Eg har hatt det supertravelt, men superkjekt. Eg kjenner meg takknemlig, for alt vi har fått, for kjekk familie, godt vennskap og all hjelp!
På veg til Bergen og kvardagen kjenner eg kroppen treng kvile. Og med sommarfugl-orda om kjærligheten, kan eg med handa på hjertet seie, eg er glad i dokke!
Ein sommarfugl er som kjærligheten. Holder du den for fast, faller vingene av. Holder du den for løst, flyr den sin vei.



Ingen kommentarer: