2012-11-09

Skryt

I dag må eg jammen skryte litt av både røyrleggarbransjen og forsikringsselskapet Gjensidige.

Begge har vore svært samarbeidsvillege og får karakteren 10 for service-innstilling og gjennomføringsevne.

I går kom ein telefon om at det lek i 1. etg. (Under vår leilighet) Uff, ikkje bra, tenkjer eg og ber ei stille bøn om at det ikkje må vere alvorleg. Eigaren under har bede leigetakarane legge ut nøkkel. Eg ringer røyrleggarfirmaet tidleg og lurer på om dei kan kome. Jau, han sender eit par arbeidskarar med ein gong. Forsikringsselskapet har også folk ute og vedkomande kjem på huset i løpet av svært kort tid.

Ingenting skal stoppe dei frå å gjere jobben som dei er sett til. Dei fann raskt lekasjen og gjorde seg ferdig på ein dag. Det kallar eg service og kjapt levert.

Her fann dei feilen - eit sprukke røyr.
(Denne artikkelen skulle ha vore publisert i vår. Låg upublisert, merkeleg nok)

Ingen kommentarer: