2011-10-15

Flyttesjau

Det er mykje å tenke på, gjere og halde styr på når eg skal flytte leilighet i byn.
Blant anna tv-bestilling (Frode fiksa det for meg heldigvis), men eg måtte følgje med på sporinga på posten, og vere heime når pakken kom på døra. Montering er ein annan ting. Det har eg gjort ein gong før, så eg håpte å klare det. Men akk, overgangen frå fot til tv mangla.
Ringe, sitte i telefonkø, kontakt, nytt nummer, lokal service-verkstad. Tre dagar, ingenting skjer. Ny telefonrunde, venting. Kontakt, men ikkje nær nok tv-en (er på jobb) til å les av P/N = produksjonsnummeret på baksida. Ja, ja, får stikke heim midt på dagen då. Tar berre fem minutt.
Ny ringerunde heime, ny ventetone, nye minuttar, med lett irritasjon. Eg har jo ikkje fått vara eg har bestilt!
Enno ventar eg på foten.
Samme dag, besøk frå Kristiansand. Vi skal steike rundstykke for eit  lite måltid mat. Strømmen går, det er jordfeilbrytaren. Av med ovnen, strømmen er tilbake, på med ovnen og strømmen går igjen. Hm, noko feil på den splitter nye innbyggingskomfyren! Ringer husseljar, han kjem med garantien.
Miele er rette kontakt. Ny runde med tast 1, 2, 3 eller vent på svar... Grr, tolmodigheten er iferd med å renne ut. Det same er garantien. Den går ut om fem dagar. (Ja, ovnen har stått nedpakka på lager i fleire år) Endeleg! Kontakt. Ein hyggeleg person som vil hjelpe. Sjølvsagt er det ikkje så nøye, seier han, om teknikarane våre kjem før eller etter at garantien har gått ut. Eg pustar letta ut. Han kan sende ein til meg neste veke.
Og eg som tenkte det berre var å ta med seg koffertane med kle og innstallere meg i den nye leiligheta...
Og framleis mangar eg lampar i taket, tv, og steikeomn, gardiner og kleskap.
But life goes on!



Bildet: Besøkfrå Kristiansand, og Marte på Fløyen. Kaldt, men fin tur!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle hatt ein stor koffert for å få med deg alt du har samla på eit lite år....