2011-12-23

Roleg før jul

Det er blitt 23. desember. Klokka viser 0800. Eg er lys vaken. Det er mørkt ute og stille i huset. Eg tenker på alle eg er glad i. Familien er samla, Karina og Marte er komne heim og livet smiler til oss.
Jula 2010
Vi har mykje å vere takknemlige for. Vi er friske, har nok mat, gode sengar å sove i, kjekke naboar, omsorgsfulle vener og gamle og nye kollegaer. Vi kan sjå tilbake på mange flotte opplevingar, turar både innanlands og ut i verda, stemningsfulle konsertar, og Simon sin konfirmasjon.

Året 2011 har vore eit annleis år. Ny jobb, kollegaer, leilighet, og nye utfordringar. Datamaskina er med, overalt, på hytta, i leiligheta, på tur til Oslo og heim til Førde. Som nettredaktør går det fint å jobbe overalt.

Tida går fort. Vi ser på gamle bilde. Bilde frå fleire år tilbake opplevest som det var i fjor. Vi er aktive på kvar våre kantar. Dagane skulle hatt fleire timar, ønskjer vi av og til. Men viktigast av alt, å vere nærverande der vi er.

Eg gjer Karina sitt motto til mitt i dag: "Kunsten å gjere ingenting".  Det er litt av ein kunst!

Så går tankane til dei som ikkje har det så bra som oss. Hjelper det at vi hjelper? Julegåvene er meint i beste meining. Til alle våre kjære, symbolsk. Vi er glad i dokke! Så får nokon som vi ikkje kjenner forhåpentlegvis litt glede av vår overflod.

Ha ei god jul!

Ingen kommentarer: